Aftonbladet.se

I några dagar har jag märkt att Aftonbladet på nätet inte har så mycket nytt att komma med jämfört med tidningen man köper. Det första man läser är oftast alltid något nytt och kanske det andra men sen är det sånt jag läste igår och i förrgår! Har dom tappat tidningsförsäljning? Är det meningen att vi ska gå ut och köpa oss en tidning för att få ta del av fler nyheter? Eftersom klockan är nästan 11 borde det finnas en hel del nyheter som faktiskt trycktes redan inatt i tidningarna och det borde vara ännu mera på Aftonbladet.se eftersom det uppdateras ofta. Jag har ju nästan skippat att köpa tidningen just för att jag lika gärna kan läsa den på nätet men nu vete sjutton.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo

2009-04-25 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback