Allergisk

Idag har jag ringt vårdcentralen för att få svar på om jag är allergisk mot kvalster eller nåt annat. Dom ringer mig runt 13.35.
Jag misstänker nog själv att det är nåt nu för det har börjat klia i ögonen och jag är täppt varje morgon. Man behöver inte ha dammigt eller vart slarvig med att byta sängkläder för att få den här allergin så tänk inte på "Rent hus" när ni läser det här *s*.

Sen har jag nog beslutat mig för en sak, en jobbig sak men som säkert måste göras. Jag får inte vara egoistisk mer. Det kommer bli jättejobbigt ett tag men som sagt, detta gör jag inte för min egen skull utan för den det berör. Återkommer senare i veckan vad jag beslutat mig för.


Tillägg: Har pratat med vårdcentralen nu och mina värden var normala både för utomhus och inomhuskvalster. Det var väl bra det då för det är nog rätt jobbigt att vara kvalsterallergiker. Får väl testa och ta nya prover på andra allergier då kanske.

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Det där sista lät allvarligt...

2009-04-27 @ 12:07:58
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback