Besök och kallt skohorn

Igår kom ju en av mina bästa vänner som förövrigt får sova lite till innan vi åker iväg till MVC. Det var mycket trevligt, vi åt tacos (mums) till "Rent hus", jaa jag veet jag ska inte äta till det vidriga programmet men vi satt och babblade samtidigt så det blev inte så äckligt som dom andra gångerna. Efter det så satt vi och babblade i flera timmar. Vi har alltid så mycket att prata om när vi ses trots att vi hörs i telefon minst en gång om dagen men hon var i Tyskland över påsk då blev det inte mycket pratande av.
Idag ska hon följa med mig när jag får ett kallt skohorn inkört i härligheten, nej hon får inte följa med in utan snällt stanna utanför. Det räcker med att en läkare på akuten en gång när jag åkte in för magsmärtor och jag hade mitt ex med frågade om det var min dotter. Vet inte vem som blev mest generad när jag sa att det var min flickvän, hon eller jag.
Det står på pappret jag fick från Barnmorskemottagningen att man ska undvika samlag? Samlag enligt dom antar jag är man och kvinna, inga problem det har jag undvikit i snart 4 år! Samlag säger man nog inte om två i samma lag liksom. Vi säger rakt av "Knulla"! (Och däär fick jag två prenumeranter mindre).

Dags att gå in och väcka vän av ordning, jag skriver mer när hon har åkt hem. Tjiiiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Jag är en hemsk människa- jag har inte pallat gå på den där undersökningen en enda gång. Det tar emot! Fan om jag ska sära och släppa in en helt okänd person "där"- då ska den fan bjuda på en drink först och det ska vara levande ljus och fiolmusik. Och gärna nån tacky raggningsreplik som får mig att känna mig sååå speciell.

2009-04-16 @ 08:38:31
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Jo, enstaka gynundersökningar har det blivit (livmoderinflammation, p-piller, graviditeter) men inte det där viktiga provet, livmoderhalscancer. Det är riktigt pinsamt för jag VET hur viktigt det är, men det tar emot nåt så fruktansvärt.

2009-04-16 @ 09:12:13
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Jeanette

Jag har frågestund hos mig fram till kl. 21 ikväll, kika gärna in och lämna en fråga!!



/ Jeanette -framtillstudenten-

2009-04-16 @ 10:14:45
URL: http://framtillstudenten.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Vilken fin blogg! Vill du vinna ett gratis smycke av mig? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i vissa smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!

2009-04-16 @ 10:17:03
URL: http://www.hildestamdesign.dinstudio.se
Postat av: mammatezzan

är du säker på att du tappar 2.?? Mig blir du inte av med iaf :D

Jag gillar det där med skohorn, bra namn du döpt det till.



Lycka till hörrö

2009-04-16 @ 12:03:51
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahaha äta och titta på rent hus samtidigt? Det gör man ju jämt! Man blir så hungrig när man ser de där småkrypen.



Haha ja, jag kan inte rå för det. Jag blir bara så arg. Äckliga människor

2009-04-16 @ 14:52:35
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Anette

Mig slipper du heller inte så lätt, borde du ju veta vid det här laget ;)

Nice med lite skohorn.....not!

Puss

2009-04-16 @ 19:15:24
Postat av: Sune...the girl

Svar till Anette: Näe jag vet.. 8 år har jag fått dras med dig nu exet! Suck haha skoja :p Puss

2009-04-16 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback