Besökinen av Josefinen och hennes päronen

Så har jag då haft besök av mina vänner Carro och Magnus med lilla Josefine. Det märks att det går fort i den där åldern. Josefine var överallt och ingenstans och fort gick det också. Dom hade även med sig världens snällaste hund som är nyfriserad nu när det blir varmare ute. Vi fikade och drack saft. Bullarna var nog godkända för Carro tog två! Alltid lika trevligt att få besök. Jag försökte ta kort på yrvädret Josefine som har lärt sig att gå och gärna gör det hela tiden, jag lyckades inte ta ett bra kort men det gjorde pappa Magnus och skickade över kortet till mig. Thanx dude!


På hennes tröja är det ett DIF-tryck som hennes pappa köpt
tack och lov skyler byxorna det



Världens snällaste Bamse som jag faktiskt tog kortet på

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Muaha.. Ingen skit i det rummet ;)

2009-04-25 @ 03:47:12
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback