Bloglovin

Wihooo det finns faktiskt 4 stycken som har mig på Bloglovin. Som vill följa min otroooligt underbart roliga och underhållande blogg. Helt otroligt. Måste ju firas. *Hämtar lyxig is till mitt vatten i form av läppar*. Och jag har märkt att det är flera som inte skriver nån kommentar som faktiskt återkommer flera gånger om dagen som säkert inte är en av de 4 som har mig på just bloglovin. Vore kul om alla kunde skriva en kommentar så man fick lite hum om vilka ni är *ler*. Som jag skrivit förut, jag har ingen aning om vilka som har mig på Bloglovin, vet bara ATT jag har prenumeranter, that´s it.
Kul att fler följer den på fler än ett sätt. Dvs har satt min blogg som bokmärke. Kanonkul *tummen upp*.

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

yeey. jag har 8 tror jag. men mer besökare än dessa 8 vet jag att jag har. väldigt dåligt med kommentarer dock :(

Lite synd, för det e kul att få....

Nehepp du tjejjen/kvinnan nu e det dags att nanna kudden här. Vi höres. Har du msn kan du väl adda [email protected]

2009-04-13 @ 22:49:22
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Chris

Jag är skyldig till att vara en av de 4. :)

2009-04-14 @ 00:26:29
Postat av: Sune...the girl

Svar till Chris: Se där ja! Gött! :D då vet jag två stycken iallafall s

2009-04-14 @ 00:27:58
Postat av: Malin´s Humorblogg

Tack för det! :D

2009-04-14 @ 01:49:14
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: carolina

Jag är en av dem, lilla gumman.

Kram Carro

2009-04-14 @ 08:52:26
Postat av: Sune...the girl

Ååååh nu vet jag 3 men nej nu vet jag ju alla 4, Anette tror jag också s.



Tack Carrogumman, ses vid 12 sen. Kram

2009-04-14 @ 08:57:00
Postat av: Frogprincess

Då kan du gå in och kika igen på bloglovin så bör du ha fem nu då...

Ha en bra dag :-)

2009-04-15 @ 10:06:59
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Nike

Och jag blev den sjunde prenumeranten...Tack för alla kommentarer på thecritics.se. Det är skoj när du hälsar på!



Kram fr. Nike

2009-04-16 @ 09:27:42
URL: http://florsocker.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback