Cybertools.se

Jag har haft flera olika besöksräknare uppe i vänstra hörnet från Cybertools men nu har jag tröttnat. På den tjänsten kan man blockera sitt eget IPnummer för att det inte ska skena iväg en massa siffror i onödan eftersom man som bloggare besöker ens egen blogg rätt många gånger om dagen, iallafall gör jag det. Trots att jag har blockat mitt ip så släpps det iallafall ibland igenom och det är störande för jag har ju flera olika mätare lite överallt både synliga och osynliga och dom ändrar sig inte när min besöksräknare gör det. Jag har mailat dom om detta ett antal gånger men får inget svar. Bedriver man en tjänst på nätet ska man också vara mån om sina användare anser jag. Jag har därför tagit bort min besöksräknare och mailat ett argt mail till dom så jag vill bara varna alla som nu tänkt att ha en besöksräknare på sin blogg, ta INTE nån från cybertools.se! Det kan släppas igenom om ens ipnummer ändras men jag har samma ipnummer jämt så det är inte det som är felet!

Kommentarer
Postat av: Nike

Jag använder ewebcounter.com på Florsocker och på Frk F använde jag statcounter.com. Båda är bra, men ewebcounter har ett fräschare gränssnitt/utseende. Statcounter loggar förstås 500 besökare åt gången, medan ewebcounter har max 200.



Så, det var dagens tips till dig från mig.

Jag gillar din bakgrund förresten.

2009-04-26 @ 00:10:17
URL: http://florsocker.wordpress.com
Postat av: Nike

Jösses...länkarna försvann..nä förresten. De syns om man drar med musen där orden fattas. Såg det nu ~

2009-04-26 @ 00:12:20
URL: http://florsocker.wordpress.com
Postat av: Frogprincess

Är ju på Metrobloggen, den räknaren som syns när man loggar in räknar även mina egna besök på min sida...

2009-04-26 @ 19:21:50
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback