Datorkvittot hittat!

Min dotter var här idag och betalade sina räkningar, min lägenhet verkar vara ett tillhåll för folk som vill betala sina räkningar och har trasiga datorer. Kanske ska sticka till dom mina också nästa gång? Lägga dom i mitten av deras högar så dom blir betalda av bara farten?

Min dotters bärbara dator har varit trasig i flera månader och hon lämnade in den på en databutik här istan. Kvittot har varit borta lika länge och utan det kunde dom inte göra så mycket. Idag när jag letade efter ett 3 år gammalt presentkort på Cervera som min dotter fick på sin 18årsdag på 1000kr av sin moster så hittade jag det. Jag hittade kvittot och jag nästan hoppade av glädje och min dotter blev jättechockad för hon satt här och tittade på nya datorer på nätet. Hon ringde databutiken med en gång och vi fick gå dit och visa upp kvittot för att han skulle titta på det. När han fick se kvittot så blev han tveksam över att HP skulle godkänna det för att det var ett kvitto från en privat säljare. Va fan! Han skulle faxa över det till HP så får vi se. Det är ju det enda kvittot vi har fått. Killen vi köpte datorn av är återförsäljare för just HP så jag hoppas ju att dom ska känna igen hans namn som står på kvittot. Han är förövrigt känd i innerkretsarna i Stockholm tydligen för jag hittade honom på Finest.se. Jag har även hittat honom på Facebook och har skrivit ett meddelande till honom för att se om han kan göra nåt den vägen. Har inte fått svar än, får se om jag någonsin får det! Håll tummarna för att HP godkänner kvittot och att dottern ÄNTLIGEN kan få tillbaka sin dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback