Ett ljus gick upp

Jag satt och kollade igenom mina mail som jag läst. Jag letade efter inloggningsuppgifter till "Min sida" på Folksam. Letade och letade men hittade det inte. Såg att jag hade 1488 mail som var lästa. Jag tittade överallt vart jag kunde markera alla för att slippa slänga ett och ett. Såg inget sånt så jag började bocka av en och en och förbannade mig över Hotmail att dom inte kunde fixa en sån funktion. När jag hade raderat cirka 400 mail för hand så såg jag en ruta och efter stod det "Sortera efter". Bockade i rutan och vips så bockades alla på den sidan också och jag tryckte på "Ta bort" Åh shit! Där var ju den funktionen, mitt snille att jag inte tänkte på det tidigare bara suck. Så nu har jag rensat alla mailen och även i "Borttagna", gött! Förresten så hittade jag inte mailet från Folksam, konstigt..för jag hade inte fått något för det kom hem som ett brev såg jag i en låda i skrivbordet! Men jag hade fixat nytt lösenord och det minns jag inte så nu har jag beställt ett nytt. Det kommer hem på posten, kan ni påminna mig om det till nästa gång jag ska ha tag på inloggningsuppgifterna tror ni?!

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Du, ditt tips om köttet blev en hit! Du är guld värd!

Det blev så djävla gott! Dessutom lyckades potatismoset (blev verkligen luftigt då vi vågade prova att göra med elvisp) och jag vågade göra sås på spadet.

2009-04-09 @ 09:28:57
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Smart smart! Du verkar vara inne i en härlig period med många roliga besök, mysigt!

Det finns ett till jobb på af att söka, som man garanterat inte får men OM man får det är det ett perfekt jobb! Sök på "bloggare" så hittar du den!

2009-04-09 @ 09:41:11
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback