Fredag igen

Är det någon som tycker att veckan har gått sakta? Inte jag iallafall! Det var ju inte länge sen som det var söndag och min storstadsvän åkte hem och det är redan fredag idag! Jösses, jag trodde dagarna skulle gå långsamt när man är arbetslös och mest sitter på röven tills den domnar bort men icke!

Ska då till Rehab idag, är det inte hutlöst med 80kr för en halvtimme? När jag kommer igång sen då, då hinner jag väl ställa mig på nån cykel, cykla lika långt i fantasin som runt hörnet hemma så är tiden ute! Jag som alltid har drömt om att cykla jorden runt, det kan jag ju inte göra nu, vem har cyklat jorden runt på en halvtimme liksom?! Tror du att man får thaimassage där? Hoppas! Fast vad hinner dom göra? Knåda axlarna kanske. Massera min röv? Den har blivit så stor sen jag blev arbetslös att det skulle ta 30 minuter att bara komma runt den i massagesyfte!

Jag skriver mer sen när jag varit där. Take care så länge.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra att du aktiverar dej tros arbetslöshet...



Bara att föröska hitta på det som ger mening åt dej du fine!

2009-04-17 @ 09:24:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Frogprincess

Veckan har gått fort. Jag har bara jobbat en enda dag... Ledig resten.

2009-04-17 @ 10:26:07
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: mammatezzan

här har veckan rasat iväg. Lukas skolas in på dagis och jag pluggar massa :)

2009-04-17 @ 14:14:11
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback