Jobbcoach

Idag ska jag då till en jobbcoach och planera (förhoppningsvis) min framtid och vad det är för uppgifter jag kan tänkas ta pga mina arbetshinder. Jag har en del hinder som gör att jag inte kan ta vilka jobb som helst. Jag har då skadade disker i ryggen som gör att jag inte får sitta länge, stå för länge och heller inte lyfta mer än 5 kg. Jag är hörselskadad med hörapparat så jag kan inte ha för bullrigt då kan hörseln försämras och få värre ljud som tinnitus. Jag har Ulcerös Kolit sen 24 år tillbaka och det är kroniskt, obotligt så jag kan inte ha för stressigt jobb för då pajar magen ihop. Japp det var mina arbetshinder det, det räcker väl? Får se vad hon säger men jobba vill jag göra nu för det är förbannat trist att gå hemma hela dagarna. Jag vill kunna blogga om nåt nytt, om nåt roligt som hänt på jobbet och få ett socialt liv, känna mig behövd och  roligare siffror på kontot är inte helt fel heller då jag verkligen lever för att överleva just nu.

Läste en text någonstans och det stämmer så bra!


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

hoppas att du hittar någonting som passar.

Jag känner att nu när jag varit ledig så många dagar så har det varit underbart, men att gå hemma arbetslös måste vara en mardröm. Håller tummarna.

2009-04-15 @ 10:08:17
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: mammatezzan

håller tummarna för dig

2009-04-15 @ 17:21:12
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback