Kattungen älskar toapapper och min katt ser spöken

Hur vet man att man har en 9månader gammal kattunge hemma? Jo toapappret får inte vara ifred. Hemma hos min dotter kan hon ta rullen och slita isär i 1000 bitar, hos mig nöjer hon sig med att ta tassen och få ner det mesta på golvet i en hög. Tacksamt verkligen.

Häromdagen så öppnade min katt en garderob (i vanlig ordning) satte sig ner och råstirrade rätt in i garderoben i säkert 5 minuter utan att röra en fena. Vad såg hon? Har jag spöken därinne? Jag har inte så mycket därinne men tydligen nåt som jag inte ser. Kattungen tittade upp i taket förut och råstirrade hon också och började pipa. Jag tittade upp och såg inte ett jota. Bara inte min storstadsvän läser det här för då lär hon aldrig sova hos mig mer. När jag tog kortet på min katt så rörde hon sig precis på sekunden.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Katter älskar dammtussar å skräp i vrån och hörn!

Bara så du vet!

2009-04-20 @ 01:00:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sara

Det är därför man ska se till att toarullen sitter ordentligt fast, då är det bara man själv som sliter den i tusen bitar :}

2009-04-21 @ 16:55:04
URL: http://saaraanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback