Ketchup och köttsoppa?

Jag och Mia var ju hos min dotter och åt lunch som jag berättade i mitt tidigare inlägg. Jag har en tendens att äta med hela ansiktet när det gäller ketchup varav min dotter påpekar och jämför med sina senila vårdtagare:

Dottern: Mamma, du ser ut som våra intagna på jobbet.
Jag:
Jasså vadå, lika rynkig eller?
Dottern:
Näe, du ser ut som dom i ansiktet när dom har ätit köttsoppa
Jag:
Eh jaha, konstigt att dom inte gillar maten när ni har ketchup i soppan!
Dottern:
Näe, dom är också brunorange runt munnen när dom är klara.

Om jag inte kan äta ordentligt nu hur ska det då bli när jag blir gammal? Hua

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahahaha hur äter du på för vis då? :P



Ja, jag gillar att bajsa :D

2009-04-16 @ 23:20:08
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Jag håller med. Men det beror lite på det där, det är inte skönt när det svider och klöser. Heller inte när man har magsjuka

2009-04-16 @ 23:24:57
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

P, sambon, har hosta och ont i halsen. Just nu snarkar han så högt att E vaknar och gråter då och då. Fasiken! I vanliga fall väcker jag honom (eller han mig) om han stör, men han har haft svårt att sova i två dagar. Och nu äntligen kan han sova..

Jag kan inte fly och lägga mig någon annanstans för när P är lite sjuk vaknar han inte av babygråt. Öronproppar känns lockande, men då kanske jag inte heller hör bebbelebbe.



Nu är det lite tystare här, hoppas hoppas!

God natt!

2009-04-17 @ 01:17:33
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Christel

Ketchup och köttsoppa låter inte som nån vidare bra kombination... :/

2009-04-17 @ 02:46:58
Postat av: Sune...the girl

Svar till Christel: Haha näe, det var inte den kombinationen heller, jag såg bara ut som det runt munnen

2009-04-17 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback