Sune...the girl

Många kanske har funderat på mitt namnval till bloggen? Ett gubbnamn och är tjej? Har jag opererat mig? Är jag shemale? Ska jag operera mig?

När jag skulle fylla 7 år så gick min mamma bort i nån mysko  sjukdom vi inte riktigt vet än idag vad det var. Året efter träffade min pappa en ny kvinna som han så småningom gifte sig med, rättare sagt -88 då jag bara 2 månader tidigare hade fått min dotter. Den här kvinnan som han fortfarande är gift med har en systerdotter som har samma namn som mig. Av någon anledning blev hon kallad för Sune och det nådde mina klasskompisar i mellanstadiet som började kalla mig för Sune också. Så jag kallas kort och gott för Sune av mina vänner. Tyckte att bloggnamnet var ett bra namn då det kanske drar till sig en del blickar av just det namnet.

Nu vet ni det. Min familj och släkt däremot kallar min kusin för Sune och nåt annat till mig för det hade jag redan vid 2 månaders ålder och har fått fortsätta heta det. Så jag har två smeknamn.

Nu fick ni förklaringen till mitt namnval!

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

okej, tack :-)

2009-04-27 @ 09:22:54
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Daniel

Diggar ditt namn!!

2009-04-27 @ 09:33:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: mammatezzan

ditt namn e coolt tycker jag, men skulle vara kul att veta vad du heter på riktigt :)

2009-04-27 @ 15:12:36
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback