Tisdag kl 10

Så har jag då fått en tid till vårdcentralen och jag fick min läkare som jag haft nästan ett år för mina ryggbesvär! Kanon så det inte blev nån utländsk som jag inte förstår och han inte förstår mig. Det finns faktiskt läkare därnere som hävdar att man har nagelbandsinflammation istället för förfruset finger! Det hände min dotter för några år sen. Hon hade vart ute i 25 minus utan vantar och skrek som en stucken gris när hon kom hem för att fingrarna tinade upp då. Ena fingret var kritvitt och vi åkte ner till vårdcentralen dagen efter och han såg att hon bet på naglarna och fick då för sig att det var just nagelinflammation (ska sägas med indisk brytning). Spelade ingen roll vad jag sa så var det inget förfruset finger. Jag var så arg när vi gick därifrån så jag sa till i receptionen att dom minsann skulle skriva i min dotters journal att den där pissläkaren som antagligen fått sin läkareutbildning genom att titta på "Doktorn kan komma" på tv inte får komma i närheten av att undersöka henne igen! Helt inkompetent. Kan sägas också att det fingret är fortfarande vitt och gör ont när det blir för kallt ute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nåt emot utländska läkare ?

2009-04-14 @ 20:20:40
Postat av: Sune...the girl

Jag har dåliga erfarenheter av mer än en om man säger så men har även haft några bra men dom är få.

2009-04-14 @ 20:22:00
Postat av: Fjopps

Min erfarenhet är att läkare på vårdcentraler suger, oavsett var läkarna kommer ifrån. Och tydligen verkar det vara i fler städer:-) Men självklart finns det bra läkare där också, jag har bara missat dom

2009-04-15 @ 06:39:52
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback