Trött, tröttare, Sune

Godmorgon! Jag är så trött så jag skulle kunna somna framför datorn men jag får inte sova mer. Ska träffa min handledare på Pomona idag för ett samtal kl 9. Har jätteont i ryggen, kanske för att jag sov i min egen säng inatt och i gästsängen dom två föregående nätterna, hoppas att gördeln gör sitt nu innan jag ska iväg. Vet ni förresten att jag är en hejare på att jonglera? Joo jag uppträdde tom på vårt torg här istan inatt. Jag fick stående ovationer. Ibland har man verkligen konstiga drömmar. Jag som annars blir hyperstressad av att ha många bollar i luften samtidigt. Jag önskar ibland att jag verkligen var en drömtydare som kunde analysera mina drömmar varje morgon. Ja dom jag minns vill säga för som sagt, man drömmer inte när man snarkar och snarkar det gör jag så det står härliga till! Nu ska jag hoppa in i duschen, om jag nu kommer över badkarskanten utan att trilla baklänges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback