Vad gör jag när jag sover egentligen?

I två dagar i rad har jag haft ont i strängen under tungan när jag vaknar. Vad gör jag i sömnen egentligen? Hur sover jag? Vanligtvis så har jag ont i strängen efter andra aktiviteter, tänker inte gå in mer på det. Viker jag in tungan på något sätt när jag snarkar? Och nu vet jag att jag snarkar väldigt högt för inatt sov min dotters katt hos mig i andra sängen (har dubbelsäng) och hon är lika trött som min katt brukar vara när hon vanligtvis sover hos mig. Får dom inte sova nånting? Stackarna har ju faktiskt så mycket bättre hörsel än oss människor. Är det därför min katt sover hela dagarna för att hon inte får sova på nätterna? Jag spelade in mig själv på mobilen en gång när jag skulle sova. Har inte orkat lyssna på hela för det var över en timme långt. Ska kanske göra det för att höra hur jag låter ordentligt. På tisdag ska jag till vårdcentralen och förhoppningsvis få en remiss skickad till sömnenheten. Jag måste få hjälp med det här. Jag hade inte vetat något att jag har andningsuppehåll och tar små korta andetag om inte min storstadsvän hade sovit över och märkt det för ett tag sen. Tack kompis!

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

åh shit andningsuppehåll, läskigt. btw, tack för upplysningen om bloggdesign :)

2009-04-19 @ 22:41:03
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback