Aldrig lycklig

Varför ska det alltid vara nåt som fäller krokben för mig? Varför ska man jobba och slita men ändå inte få det att gå ihop ekonomiskt? Inte nog med att pengarna kommer sent, nu har jag inte till alla räkningar heller. Varför kan man aldrig få vara lycklig?? Ska det alltid vara så här för mig? Kan jag inte bara få gå omkring med ett lyckorus i kroppen nångång? Näe då, jag ska även få magsår ovanpå alla andra sjukdomar jag har för att jag hela tiden tänker på hur det ska fungera i mitt liv med ekonomin! Varför kan inte jag vinna nångång? Varför kan inte jag ha nån bekant som har vunnit och gärna vill hjälpa mig när jag så många gånger tänkt att om jag vinner så ska jag hjälpa mina vänner för jag vet själv hur det är. Jag klarar inte mycket mer, min kropp och psyke klarar inte så värst mycket mer. SUCK!

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Kära, kära bloggmamma! Jag tycker så mycket om dig! Glöm inte det! <3 Och du är en underbar människa! Efter regn kommer solsken! Även fast jag själv inte känner så för stunden så får vi försöka att se allt det bra vi lyckats få genom att bara vara oss själva! Allt löser sig, det gäller bara att tro!

2009-08-04 @ 23:20:43
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback