Lagerslav

Så är jag i stort sett tillbaka där allt började. Idag har dom fått för sig på jobbet att dom ska numrera alla hyllor. Ja så långt är ju rätt enkelt..om det inte var för att jag fick en pärm med 150 sidor fulla med artikelnummer! Ja det hade ju också vart lätt...om det inte var för att jag ska gå från sida till sida i hyllorna (artikelnumren står varken i ordning på hyllorna ELLER i pärmen) och leta och skriva sen A 11 eller tex B 33 osv. Det hade ju vart jävligt lätt om det också var det artikelnumret på produkten som står i pappret men DET gör det inte! Har kutat som en illbatting fram och tbx till datorn för att söka på namnet eller en del av artiklnumret för att slutligen hitta det jag skulle ha. Som jag skrev i ett tidigare inlägg (tror jag)..lagret är stort, fulla med hyllor, fulla med artiklar och 2 våningar! Jag har en månad kvar av min arbetsträning, detta är vad jag har att se fram emot resten av dom veckorna kan jag tala om. Lagerslav? Jepp that´s me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback