Lite mer att göra..

Jag hade lite mer att göra idag...iallafall från 10 och en stund framåt innan min rygg skrek att jag skulle sluta med det jag höll på med. Att tömma knökfulla pärmar i säckar från golvet när man har skadade disker i ryggen är inte en hit. Jag hörde riktigt min dotters röst i mitt öra som skrek "Mamma..VET du hur många kilo du har på ryggen när du böjer dig framåt så??!!!.. 140 KILO!!" Ja min dotter har läst Ergonomi nu och nu får man höra en hel del. Jag gjorde dom flesta sen kom min kollega till undsättning och tog resten men då var skadan redan skedd. Kollegan hade skrivit en lapp och lagt på golvet "Alla stora starka karar (ja det var felstavat men jag sa inget) kan ta en säck när ni går ner för trappan!" Dom flesta gjorde det sen tog jag och kollegan trucken och la på alla säckar och åkte till containern för att sen hiva i dom. VÄCK! Tjejer kan dom också minsann.








Ja jag VET! Jag är egentligen en Aftonbladetläsare men denna hade kollegan köpt och jag hade med all sannolikhet somnat om jag inte hade fått läsa lite emellan..visserligen så hade jag redan läst Aftonbladet, Expressen OCH GT på nätet på förmiddagen men man kan ju ha missat nåt eller hur? JA precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback