Min hemliga besökare

Som jag tidigare har nämnt så har ju jag en hemlig beundrare/beundrarinna/besökare som aldrig har kommenterat men som återkommer flera gånger om dagen. Tänk om man fick veta lite om den här personen, om det är en man eller kvinna. Vad det är som gör att h*n alltid kommer tillbaka. Om personen inte har vart hos mig på hela dagen så börjar jag fundera på vart h*n är och blir nästan lite orolig. I somras var h*n nog på semester några dagar för inte en enda gång på dom dagarna såg jag henne/honom och nästan saknade. Jag ler varje gång jag ser..äh jag kallar dig för Karl-Astrid eftersom jag inte har en aning om vem du är. Iallafall så ler jag varje gång jag ser att Karl-Astrid har besökt mig igen, känner mig trygg och lugn och att Karl-Astrid mår bra idag också och har tid att komma in för ett litet besök. Men jag blir nyfiken på vem h*n är. Om du har familj, arbete, bor i lägenhet eller villa. Vore himla skoj att få veta det men ändå vet jag inte om det kommer förstöra lite av spänningen. Du ska iallafall veta Karl-Astrid att du är alltid välkommen som besökare och tack för titten för en stund sen ;) .Puss vem du än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback