Sjukt rolig lördag

Mia hade ju då med sig sin gamla kompis Malle som också visat sig vara flata. Lite mer feminin än Mia men jättetrevlig, söt och rolig. Det visade sig att hon och jag tydligen varit på samma fest en gång för lääääänge sen. Världen är bra liten eller hur? Chipslådan var uppskattad även av henne och hon tog receptet så snart är det där receptet spridd över hela Sverige. Jag själv fick det av min första flickvän som bor i Småland (hon är lite hemlig med att hon har haft en flickvän därför hänger jag inte ut henne) . Vi spelade Geni och i vanlig ordning tog jag nästan alla sportfrågorna, sen behöver vi inte prata mer om hur det gick i övrigt tycker jag. Vi drack vin och Mia spillde ut en halv vinflaska över hela bordet och Iza var där och slickade lite men tyckte inte det var så förfärligt gott utan gick och lade sig under sängen, kanske blev full på det där lilla vad vet jag.
När Mia blir lite berusad så ska hon alltid sjunga och det gjorde hon även den här gången varav både jag och Malle gick till datorn och satte på bättre musik. Ut från högtalaren (har bara en, köpte två på tradera för 40 kr men bara en funkade) kom istället Beyonce och vi diggade loss till "Single Ladies" för det stämde på oss så jävla bra.

Malle testade spikmattan jag har, det hade säkert vart skönt om hon inte hade ålat sig så förbannat.

Malle: -Sune! Det gör ju för fan ont! Hur kan du ligga på den här nästan varje dag?
 Jag: -Jag ligger still som vissa andra inte verkar göra!
Malle: -Hur kan man ligga still när 6000 piggar samtidigt plågar dig på rygg och häck?!
Jag -Tänk på nåt kul!
Det går 1 minut sen hör man hur Malle asgarvar därinne i sovrummet.
Jag och Mia tittar på varandra och går till dörren.
Jag och Mia till Malle: -Vad är det som är så kul??
Malle: -Iza råkade slicka mig i handflatan och när jag tänkte på det så skrattade jag...handFLATAN tjejer (osså skrattade hon ännu mer).
Efter det fick inte Malle något mer än vatten att dricka.

En helkul kväll och stackars Malle som låg i skrevet (skarven egentligen men skrevet är lite internt och orkar inte skriva om det nu). Hon klagade inte för alla 3 var helt slut när vi somnade imorse.

Tack för en underbar kväll/natt tjejer! Puss på er.

-

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hur står de till med dig? =)



Var gärna med i min TÄVLING på bloggen där du kan vinna lite produkter för nagelvård! :D

http://perspektiw.blogg.se/2009/august/tavling.html

2009-08-24 @ 00:06:11
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha! Verkar som ni hade riktigt roligt, härligt! Såna kvällar/nätter behöver man verkligen!

2009-08-24 @ 09:28:59
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Linda Q

hoppas du får en trevlig kväll =)

2009-08-24 @ 20:29:37
URL: http://lindaq.se
Postat av: Mia

Skrattar gott Klockrent Sune! Det var verkligen en höjdare ;o). Tack själv får hela helgen gumman. Du är och förblir bäst! Puss och Kram.

2009-08-26 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback