Två dagar i rad

Oj oj, har sommarn kommit tillbaka? I två dagar har nu solen kommit till min stad. Naturligtvis när man har börjat jobba igen. Snart är vi ikapp jag och min kollega, då är 4 veckors fakturor registerade, betalda, insatta i pärmar och mycket mer. Vi har jobbat på som två dårar hela veckan. Det vi har gjort nu på några dagar brukar ta en månad för min kollega. Tack gode gud att jag fick det jobbet då så man får att göra hele tin då. I slutet av augusti är det inventering av hela lagret. DET blir ingen rolig historia. Lagret är stort och två våningar och vi börjar kl 6 på morgonen och håller på till eftermiddagen. Usch det ser man inte fram emot för fem öre. Dags att sätta sig på cykeln och cykla den lååånga biten till jobbet (300 meter). Ha en förbannat bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Ha en bra dag på jobbet!

...och cykla lugnt =)

2009-08-06 @ 07:29:52
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback