Världens smartaste katt?

Detta måste ju bara vara världens smartaste katt. Varje latoxes dröm att få äga en katt som kan ladda ner tusentals bilder åt dig till din dator utan att du behöver göra ett jota. Du kan lägga dig i hängmattan efter att ha beodrat din katt att ladda ner den och den bilden och sen efter tuppluren så finns just dom bilderna du ville ha prydligt i din hårddisk. Då har den smarta katten klickat på musen, laddat ner, lagd bilderna i en mapp i datorn och gjort allt grovjobb. En SÅN katt vill jag ha! Jag kanske skulle ta och försöka lära upp Iza att göra detta medan jag kan plocka svamp så är allt klart när jag kommer hem?

Katter ÄR smarta MEN kanske inte så här smarta som den HÄR killen verkar tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback