Dagens fråga 3 december

Brukar ni skicka julkort?

Jag skickade många förr när portot var billigare nu skickar jag inte ett enda. Har inte råd och sen brukar jag komma på det när det är försent att skicka, vill inte att det kommer fram efter jul. Jag brukar få från släkten som inte bor i stan (dom har nog slutat med det nu efter att inte ha fått nåt tbx) och från en och en annan vän. Nu kan man ju skicka både per sms, mms, greeting cards och annat så folk blir nog inte irriterade om dom inte får nåt julkort av mig.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja han är inte direkt romantisk min karl. ska smiska honom inatt tror jag minsann :P



jag brukar skicka julkort faktiskt. men bara 10st ungefär :P

2009-12-03 @ 01:34:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ness

jo vi brukar skicka :)

2009-12-03 @ 01:56:07
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Carro

jag brukar skicka

2009-12-03 @ 12:08:50
Postat av: Anette

Jag skickar julkort, är en jättmysig tradition att inhandla o skriva. Skickar en del "vanliga" o en del mejl o sms, lite olika :) men iaf jättemysigt ;)

Puss

2009-12-03 @ 13:31:25
Postat av: Sune...the girl

Sv till både Carro och Anette: Sorry att ni aldrig får nåt tillbaka från mig men nu vet ni att jag inte skickar s

2009-12-03 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback