Dagens fråga 9 december

Ska ni ha en gran och när brukar ni isåfall klä den?

Senast jag hade gran var för 10 år sen då min första katt var kattunge, hon lekte ena halvan av piff och puff på julafton och hittade henne i toppen av granen som om hon vore nån stjärna liksom, sen ramlade hela skiten i backen och det låg hundratals skärvor som hade varit kulor så nej jag ska inte ha gran när jag nu återigen har en kattunge och en lite äldre katt som säkert skulle agera Pluto om den lilla började klättra!

Kommentarer
Postat av: NIKLAS

heh har man inte plats eller pengar så kan man kompensera.

I början när jag skulle göra situps och inte hade vikter så tog jag ca 5-6 st stora tunga böcker istället och la på bröstet.

Hehe, man får ju inte va dum heller ;)



Ha en underbar dag.

2009-12-09 @ 11:02:16
URL: http://niklasvikt.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha fem myror är fler än fyra elefanter är ju kung!!! haha. då lärde man sig faktiskt saker, det har du rätt i. nu fattar jag inte meningen med programmen?

2009-12-09 @ 11:32:42
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Camilla

vi har alltid gran och klär den alltid dagen innan julafton :)

2009-12-09 @ 13:21:30
URL: http://camillalindaus.blogg.se/
Postat av: Anette

Innan vi köpte jättestora kråkburen hade vi gran men på senare år har det då inte blivit någon för den får inte plats i rummet MEN hos mamma o pappa var det alltid gran o jag tycker egentligen att man ska ha gran, så lite kluvet :p

2009-12-09 @ 14:46:26
Postat av: pezze

hmm... tror jag kommero sätta upp julgranen runt den 4:e advent.. tror det e lagom för mig :P'

får seo m granen kommero hålla sig uppe denna året pga harju två katter som gäärrnna vill sniffa på granen..

förra året skyllde jagpå dom varje gång granen har fallit ner, men sen upptäckte jag att granen var lite för tung på ena sidan, så inte så konstigt att den föll ner på den sidan.. :O

opss!! säger jag bara :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback