Domedagen

Malin har en underbar historia om domedagen.

Detta fick mig att tänka till lite, eller rättare sagt ganska mycket. Om nu Mayaindianerna har haft rätt om både andra världskriget och Tsunamin 2006 så kanske dom också har rätt om Domedagen? Varför då oroa sig för om man får pension om si så där 15 år? Varför då träna till beach 2012? Några månader senare ska man ju ändå dö. Synd att man inte vet helt säkert om det är slutet den 21 december 2012 för då hade jag tagit ut dom stackars kronorna som är en sk pension redan nu. Vad skulle man göra den dagen? Ingen idé att köpa ett rymdskepp för det kommer vara knökafullt uppe i luften den dagen och med mina stackars pensionspengar skulle det nätt och jämt räcka till ett rymdskepp i form av legobitar. Mayaindianernas kalender tar slut den 21 december 2012 så dom tror stenhårt på detta. Har dom byggt ett rymdskepp för att börja om på planeten Mars? Är det dom som har burit upp vatten redan nu eftersom folk hittat vatten där? Klart dom inget säger att det är dom eftersom dom vill vara själva kanske. Jag är inte orolig att domedagen är nära. Blir det så så dör vi allihop och då träffas vi väl på ett annat ställe eller också får jag tampas med alla idioter i helvetet.

Här kan ni läsa lite om Mayaindianernas profetia

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Jasså ? Jag har två katter.. O de har smakat på blomman.. Men inte hänt något med de..

2009-12-06 @ 17:24:50
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Emmelist

kanske ska dra en match någon dag? :D

2009-12-06 @ 19:48:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback