Helt sjukt

Jag har haft besöksrekord idag. Ja jag vet, det är inte mycket för er som har stora bloggar men för mig som brukar ha runt 50-60 unika besökande varje dag är det väldigt mycket. Den statistikmätaren som syns på bloggen för er alla är alla unika dvs den räknar ETT ipnummer per besökare och mina egna har jag gjort att dom inte registreras. Så det som syns är alltså alla som går in första gången hos mig det dygnet. Går dom in 2 gånger eller mer syns det alltså inte, men det är inte det som räknas utan bara unika. Nu vet ni det!
Jag vet också att det är för att jag har skrivit om 2 artiklar som stått med på Aftonbladet.se idag och eftersom jag är rätt högt upp på HBTQ-listan på Bloggportalen (just nu på 9e plats av 1009 st bloggar) så blir det att jag oftast kommer med av dom 3 högst rankade bloggarna på Bloggportalen. Men iallafall, besöksrekord likt förbannat gott folk, tack för det!

Här är beviset

 

 


Kommentarer
Postat av: Fru Zophie Klon

Jag är nr 1009, hej!

2009-12-29 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback