Hillevis lasagne

Jag har ju haft återkommande läsare ett tag, läsare utan blogg, läsare som sällan kommenterat men en dag kom det en kommentar om att en läsare hade skaffat sig en blogg. Jag har blivit hennes mentor/bloggmorsa (flåt BajsMalin men man kan faktiskt ha flera bloggdöttrar). Vi har blivit goda bloggpolare och nu såg jag en bild på en lasagne hon hade gjort och bad om att få receptet och det lät så gott att jag nu tänker länka till henne så ni också får ta del om receptet...kanske när julmaten står dig upp i halsen eller varför inte ikväll?
Gå in till Hillevi nu och ta receptet, det har jag gjort!



Visst ser det smarrigt ut?!

 

 




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tack! Gulledig!

2009-12-19 @ 16:40:02
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.segon
Postat av: Milla

Så roligt att hitta hit. :) Jag är grundaren till gruppen BLOGGER på FB. Detta ser riktigt gott ut! Blev riktigt hungrig nu. :D God fortsättning på dig, kram.

2010-01-01 @ 18:48:41
URL: http://smakakor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback