Ingen spruta

Ett jädra velande med spruta, inte spruta, spruta yada yada tycker ni inte? Jag kan iallafall inte ta sprutan idag för jag har nog en släng av feber. Är förkyld, hostar och fryser. Det är väl ganska typiskt om jag åker på Svininfluensan samma dag jag tänkte ta sprutan va? Nåja, det är inte så lockande att gå ut i det här kalla vädret ändå. Solen skiner visserligen fläckvist men jag skulle frysa häcken av mig som redan fryser liksom.

Jag är med i en tävling (ovanligt va?) Man kan vinna coola linser hos Emmelist.


Du behöver inte ens en blogg för att få vara med. Tävla du också vetja!

Kommentarer
Postat av: Neha

Det finns många coola linser

2009-12-03 @ 15:38:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback