Julgodis

Igår åt man julmat, inga mängder den här gången, lagom mätt var jag. Efter 2 timmar blev det julfika med nån saffranskaka, pepparkaka och nåt mer, efter vår lilla jullek blev det Ris a la Malta (så gott), sen blev det den riktiga julklappsutdelningen och efter det plockades julgodiset fram. Åh fy sjutton vad mäktigt. Syrran och hennes dotter hade gjort alla möjliga julgodisar som satt upp i strupen till slut. Jag fick med mig lite hem. Jag har tagit två nu och vill inte ha mer. Det sätter sig nästan upp i gommen av allt socker.


 

Lite mer bilder från igår.

 

 

Min systerdotter Angelica

Ska föreställa mina föräldrar framför stugan om man nu ser dom

 

Min syrra och hennes dotter, pappas fru tittar på

Min systerson Marcus och min dotter


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt din dotter är :D

2009-12-26 @ 10:35:40
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback