Lisebergs julmarknad

Imorse åkte jag, Carro och Magnus till Liseberg men först en sväng (omväg) till Carros morbror i Frillesås (5 mil nedanför Götet) för att lämna födelsedagspresenter och julklappar till hennes kusiner. Där blev vi sittandes en stund för att Magnus fick syn på ett stort skepp i lego som han bara skulle bygga klart. Sen bar det av till Göteborgs stad där vi irrade omkring innan vi kom rätt i ett parkeringshus. Att åka bil inne i Göteborg är ingen hit har vi kommit på. Digitalkameran jag lånade av min dotters pojkvän kräver en minneskortsläsare och den glömde han igår och idag svarar dom inte så det kommer massa kort och filmer imorgon eller på tisdag. Enda jag kan bidra med är ett kort på skeppet i lego. Jag är helt slut så jag lär nog snart somna.


 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja,såg att du skrivit i en kommentar att du skulle dit så jag tänkte...äh,tänkte inte alls. Men det låg bara uppe ett par minuter. F´låt igen.

Hoppas ni hade en glimrande dag.

2009-12-21 @ 07:01:10
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback