Regn regn regn

Man börjar på att bli väldigt mätt på detta eviga regnande tycker jag. Man vill helst av allt bara krypa ner i sängen och sova till julafton eller nåt. Idag skulle jag egentligen åka till Sömnenheten men jag har inte råd. Jag har frikort fram till den 21 december men det är i grannstaden och det kostar att ta sig dit och sen skulle jag tillbaka imorgon för att lämna tillbaka Darth Vaderutrustningen och den 14e skulle jag träffa en läkare för bedömning. Jag får inte pengar förrän om 2 veckor så det sket sig rejält men jag har ringt och dom skulle skicka en ny kallelse. Jag har blivit bättre, jag sover nästan aldrig mitt på dan längre som jag alltid var tvungen att göra förut för att överhuvudtaget fungera. Den 19e åker jag och Josefines föräldrar till "Jul på Liseberg", har i flera år velat åka dit för jag har bara hört andra säga att det är SÅ underbart fint där så här års så nu jävlar ska jag också dit! Nån som har vart där?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Jag har varit där och det är verkligen helt fantastiskt!



Ha bra skor, det är allt jag har att säga :) Man går ju runt en hel del.



Ha det så kul!

2009-12-07 @ 16:36:40
URL: http://draugonkeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback