Sammankomst

Har varit hemma hos päronen och ätit jättegod mat, dock inte julmat. Min bror med familj brukar aldrig fira jul med oss så det brukar bli nån eller några dagar senare. Dom bor några mil från oss men vi ses inte så ofta så det var extra kul att träffa dom idag. Här är lite bilder.

Elsa 1 år och 7 månader och min systerson Marcus

 

pappas fru och Axel 5 år

 

pappas fru och Maja 7 år

 

min bror Michael och Elsa

 

Maja och hennes mamma Sofie

 

 

 

Min pappas fru fick en spikmatta i julklapp, här testar Marcus den


Kommentarer
Postat av: Nina

Så fina barn din bror har! (Han var förresten själv ganska skaplig. Snygg brorsa!)



Nu är vi färdigkalasade, E orkade inte mer utan blev mer och mer ledsen. Så när sista gästerna gett upp stod han vid dörren och väntade med sin nappflaska "Mamma! Saga!". Och så bäddade vi ner oss under ett täcke och jag berättade hans godnattsaga så han kan sova. s

2009-12-27 @ 18:27:48
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback