Varde ljus!

ÄNTLIGEN jag skriver ÄNTLIGEN har jag fått nytt lysrör i badrummet. Jag ringde först och frågade om dom hade fått lysröret jag hade beställt och japp det hade dom så jag på med varma byxor som jag köpte på second hand i förrgår. Dom såg faktiskt nya ut. Lite varmare "prasselbyxor", notera LITE. Dom var skitvarma! Jag trodde det var kallt ute så jag byltade på mig dom här och min vinterjacka och under en luvtröja. Bara jag kom utanför porten så flöt det längst ryggraden. Jag tog mig iallafall till lampaffären och eftersom jag nu är så frispråkig i blogg och lite andra forum så tänkte jag mig inte för (idiot) utan kläcker ur mig: "Åh äntligen får jag ljus i badrummet och slipper skita med öppen dörr!". Hon bakom kassan tittade på mig som om jag nyss sagt att det var ett rån eller nåt. Jag bad om ursäkt, betalade och nästan sprang ut. Som tur är handlar jag inte där så ofta, en gång var tredje år eller nåt. Tack och lov att lysröret håller i flera år och att jag har flyttat från stan innan det är dags att byta igen!



När jag kom hem så var jag så varm att jag fick ligga på rygg i sängen för att få av mig byxorna. Näe dom är inte trånga bara det att det är typ fleece inuti eller nåt. Kände mig som en orm som ömsar skinn för sjutton. Hur gör ormar förresten? Dom har ju ingen hjälp att dra av skinnet. Nåja, nu struttar jag omkring utan byxor och ska snart in i duschen en andra gång på 2 timmar.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack :D

2009-12-04 @ 21:09:25
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback