Diskret inflammation

Så har man då kommit hem från sjukhuset. Det var sol när vi kom dit och spöregn när jag kom ut. Nu har jag tappat bort lappen där läkaren hade kryssat i vad det var för fel annars hade jag fotat det men det var iallafall "Diskret inflammation". Det gjorde satans ont i dag, vet inte varför. Jag skrek efter mer morfin men puckot till assistent tyckte att jag skulle andas in djuuupa andetag, jomen visst, jättelätt när det känns som dom kört upp en hel gaffeltruck i arslet! Allt såg bra ut, inga polyper den här gången men han knipsade av några bitar av tarmen för att sen skicka in på analys. Svar får jag om 3 veckor men han trodde inte att det var nånting farligt i det heller. Så, det såg relativt fint ut. GÖTT! Jag blev bjuden på pizza av syrran efteråt här i stan och pizza har aldrig smakat så bra som idag kan jag lova. Var utan mat i 28 timmar!

Näe jag vet att man inte får ha på sin mobil på sjukhuset men kunde inte låta bli och fota lite



Röda mattan var utrullad


Var livrädd för att nån skulle se mig så därför blir det darrigt


En nål i armvecket där morfinet gick in


Sängen där jag skrek av smärta


Jag kom in 13.30 och kom ut den här tiden


En trött men glad fetknopp


En fullt påklädd fetknopp

Kommentarer
Postat av: Anna L Den Kollektiva Luffaren

Ja fy så fet du e!!! :p...^_^... o nålen ser ut att ha grävt en krater i armen på dig ju... Lycklig? S

2009-07-13 @ 18:15:35
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Stackars du :( Men det är väl självklart att jag tänker på dig! Galen vore jag annars!

2009-07-13 @ 18:33:07
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kan inget annat än hålla med dej, Kan han inte få vila i frid nu?



Ha en toppen kväll //Ingela

2009-07-13 @ 18:57:45
URL: http://www.metrobloggen.se/semlan85
Postat av: Nina

Stackare! Fy fasiken, jag ryser bara jag läser om det. Skönt att det är över nu i alla fall. tröstkram

2009-07-13 @ 22:58:07
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback