Endoskopiundersökning på måndag

Så har vi då snart kommit till dagen D som jag bävar för. Det är INTE måndagen då det ska ske utan kvällen före då 4 liter lavemang ska drickas. 2.5 dl var 10:e minut. Jag läser nu pappret jag fick med. "du får ej intaga någon fast föda efter kl 12 dagen före undersökningen. Flytande föda går dock bra. Du ska under kvällen dricka 4 liter av Laxabonet. För smakens skull kan man efter varje glas Laxabon ta en klunk saft (ej svartvinbärssaft)" Va?? Jag har ju för fan bara svartvinbärssaft hemma! Ska jag behöva gå iväg till affärn för att köpa annan jävla saft när min syster vart så snäll och gett mig en flaska av hennes egen skörd? Jävla folk. Jag fortsätter."Laxabon verkar effektivt om man rör sig så mycket som möjligt efter intaget". Jaha så jag ska studsa omkring här i lägenheten menar dom för att få fart på skiten? Ja jo. Det roligaste är att undersökningen görs 13.30 dagen efter. Jag får alltså vara utan mat i närmare 26 timmar! Ja jo vem kommer vräka i sig mat efter undersökningen tror ni? Just det.. JAG!
Jag har gjort den här undersökningen många gånger och skrivit om den förut om ni nu vill läsa.
Jag fortsätter mera. "Det är lämpligt att man redan innan drickandet av Laxabon smörjer in runt ändtarmsöppningen med fet hudsalva" Malin, kan du komma hit med ditt Idomin och hjälpa mig? Snälla?!

Kommentarer
Postat av: Nina

Avundas dig verkligen inte, fy fasiken. Regnar det hos dig? Det börjar ösa ner ordentligt här..

2009-07-09 @ 11:36:57
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Ge Mig Livet Tillbaka

Jag håller tummarna att det ska gå bra för dig!



Jag glömmer alltid bort att jag inte får äta när jag ska göra mina undersökningar.. Jag brukar komma på det när jag sitter med mackan i munnen på morgonen ;D

2009-07-09 @ 13:20:11
URL: http://gemiglivettillbaka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback