Inget att oroa sig för

Idag fick jag det efterlängtade brevet från min läkare som gjorde Coloskopin på mig för några veckor sen. Jag citerar:

"Bästa Sune (egentligen annat namn)"

Du har nyligen genomgått undersökning av tjocktarmen som kallas för coloskopi. Vid undersökniungen såg det bra ut i tarmen. Trots det tog man några bitar från tjocktarmsslemhinnan som skickades för mikroskopisk bedömning. Svaret på den mikroskopiska bedömningen har nu kommit. Där man beskriver att även under mikroskop finns det ingen inflammation och det ser bra ut i slemhinnan. Alltså även under mikroskop ser det helt lugnt ut. Jag tog mig friheten att skriva remiss för ny kontrollundersökning av din tjocktarm. Tror inte vi behöver undersöka dig så ofta varför föreslås undersökning om 2 år.

Med vänlig hälsning

XX Överläkare
Medicin
Sjukhuset XX "

KANINERS!! :D

Då var inte all jävla äcklig lavemang förjäves. Det här är en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

Krya på sig. Samhällsanalys:



http://newsmill.se/artikel/2008/09/02/om-de-okande-klyftorna-i-det-svenska-samhallet

2009-07-30 @ 15:52:32
URL: http://kraxpelax.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback