Razzia på fel grunder

Jaha är det så här det ska bli nu med alla ip-numren som inte är giltiga och skyddade? Att polisen tar fel på ett ipnummer utan att kolla upp om det är giltigt eller inte innan dom stormar in hos nån i tron om att dom ska hitta brottslingar? Detta är inte första gången det händer vad dom än säger. Hoppas att samtliga oskyldiga kommer få ett fett skadestånd varje gång det händer för detta är heller inte sista gången. Det kommer säkert i slutänden kosta mera för staten att göra fel för att ip-nummer inte stämmer eller finns bevis för att det just är personen med ipnumret som är den skyldige än att få fast dom skyldiga och få dom att hosta upp pengar! Fler och fler har skyddade ip-nummer och fler och fler har en sk "Dongel" som gör att varje gång du loggar in på nätet får ett helt nytt ipnummer. JAG vet för jag lite koll på sånt där i och med min blogg här. Mer om vad jag syftar på kan du läsa här

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jädrar, vilken häftig design du har fått till på bloggen!

2009-07-10 @ 19:06:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback