Spöken kan ha mörkt långt hår

När jag färgade håret förut så såg jag ett långt hårstrå på ena sidan av badkaret. Som ni ser så har jag allt annat än långt hår, inte ens i arslet har jag så långa hårstrån!  Anna min kompis har heller inte långt hår som var här för 2 veckor sen. Det är bara vi två som har duschat och badat här sen dess! Okej jag har ju dotterns katt Iza här men hon har definitivt inte så långa hårstrån. Vart kommer det ifrån? Det måste vara ett spöke som är här och duschar om nätterna, ja iallafall efter kl 3 för då somnar jag oftast numera när jag är ledig. Jag har gjort rent mitt badkar flera gånger om så detta är för mig en gåta som heter duga. Ska jag ringa Terry Evans, mediet från England tro? Han kanske har svaret och kanske kan mota bort spöket och inse att hon faktiskt får köpa sig en egen jävla dusch!



Nej jag har inte gult eller beige badkar men det syntes inte med blixten på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback