Är du född i en orgasm?

I den här artikeln på Aftonbladet.se kan man läsa att kvinnor kan få orgasm under sin förlossning. What? Det kan ju jag säga att jag INTE fick iallafall. Trodde ryggen skulle gå av, slet i lustgasmasken som om det vore mina sista timmar i livet och skrek åt sköterskan att få ut det onda! Så jag tror nog inte att det var en orgasm, hade man fått det så hade jag nog övervägt att föda några till men jag nöjde mig med att "träna" att göra barn efteråt, det räckte för mig. Frågar min dotter mig om hon är född i en orgasm så hänvisar jag till detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: sae

haha! underbart inlägg!

2009-07-01 @ 05:55:07
URL: http://psilocybin.blogg.se/
Postat av: sae

nja, har bara inte kommit igång än med bloggen :)

2009-07-01 @ 08:00:06
URL: http://psilocybin.blogg.se/
Postat av: Älsk Ling

Håller med! Jag trodde jag skulle gå av på mitten när min son föddes. Han hade bråttom ut, föddes drygt fyra timmar efter första värken så öppningsskedet gick alldeles för fort. Det var nåt så överdjävligt smärtsamt, vrålade som en stucken gris och det var fan i mig inte tillstymmelse till vällust inblandad i den förlossningen. Var helt slut efteråt och hade svårt att orka med min bebis första dygnet. Men sen gick det jättebra och han har nu vuxit upp till en cool och jättemysig tonårskille. Love you more than ever sweetie

2009-07-10 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback