Skyller på febern

Jag måste ju vara rätt sjuk när jag tänkte skölja av tallriken efter maten i handfatet va? Det höll jag på att göra förut. Jag skyller på febern. Jag stoppa upp termometern i häcken förut men glömde att ta tid och vet inte om jag tog ut den för tidigt. 38.1 grader var det iallafall, japp feber. Men nu har jag iallafall fått i mig 2 färskpotatisar, 2 falukorvsbitar och lite sås.
Jag kokar här men fryser samtidigt. Inge kul att vara sjuk. Lite empati kanske?

Nu har jag tagit febern igen och denna gång tog jag tid. Ja ni ser ju själva nedan.


Kommentarer
Postat av: Betapetare

Haha frächt att ta kort på termomentern när du haft den i röva :)

2009-06-23 @ 21:44:14
Postat av: Sune...the girl

Sv till Betapetare: Vad är värre att ta kort på den än att ta ut den ur röven? Jag tvättade mig naturligtvis innan s

2009-06-23 @ 21:46:29
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Men stackare :( Drick mycket vatten!



sv: Jag använder aldrig solkrämer:P

Jo, frossa är jag medveten om, men just nu hettar det bara, dock inte där kuken sitter..

2009-06-24 @ 00:06:07
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Stackars dig, krya på dig!

2009-06-24 @ 01:28:50
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback