Stoppat i munnen idag

När man är sjuk så har man ingen aptit. Idag har jag ätit 1 banan, 7 vindruvor och en jävla massa sötmandel. Jag har däremot druckit 3 koppar the och 1.5 liter vatten ändå så vaknade jag förut efter en tupplur och kände mig som Sunes pappa i Sunes sommar när han ligger på sjukhuset och överläppen har fastnat på tänderna i överkäken (ja det hade ju sett rätt roligt ut om dom fastnat i underkäken liksom) för att hans mun var kruttorr. Jag fryser och det är 22 grader varmt i skuggan på balkongen. Nej jag är inte döende, jag må vara flata men nån mjäkig karl är jag då rakt inte när jag är sjuk.

På jobbet noterade dom att jag var sjuk men sa inte så mycket om det utan det var bara att jobba på. 3 dagar kvar sen så har jag ledigt i 5 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback