Utspökad av en kompis -86

Jag hittade ett kort på mig där min kompis Ewa spökade ut mig lite med smink, smycken och hennes kläder. Detta var långt innan jag upptäckte att jag gillade tjejer. Då var det bara killar för hela slanten. 17 år och stämplad som slampa.

2 minuter efter kortet är taget rusar jag in på toaletten och fullkomligt sliter av mig kläderna och tvättar av mig sminket. Det var INTE jag! *s*

Så ni som tror att ni kan omvända mig till den heterosexuella världen igen kan stoppa upp nåt därbak för det lär inte hända. Jag har fått så det räcker och blir över när det gäller karlar *s*

Det blir inge bra om man fotar ett foto men det är det enda jag kunde göra tyvärr. Har ingen scanner.





Kommentarer
Postat av: mammatezzan

riktigt snygg juh ;)

2009-06-29 @ 22:28:46
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback