Det här är ju fan skrämmande!

Läste just en artikel på Aftonbladet om att vår "kära" Försäkringskassa har mage att lägga beslag på massa pengar på ett skadestånd för en kvinna som suttit i koncentrationsläger. (Ur aftonbladet) "Försäkringskassan anser att det är pengar som ska ses som en pension för arbete utfört i gettot. Reglerna säger då att hennes svenska pension ska reduceras." Hon jobbade med att sopa gator i gettot. Det är ju för fan vansinnigt! Hon fick 80000 kr för att hon klarade sig undan förintelsen, pengar som är otroligt lågt för någon som har vart med om något sånt och nu har alltså Försäkringskassan återigen visat hur jävla omänskliga dom är! Så är det, man ska banne mig inte få en krona över förrän dom jävlarna är där o snor dom. Här är länken till artikeln:Sjuka jävlar.


Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Hm, jag vet inte riktigt hur det ligger till med inläggen. Jag är inte så datateknisk. s

2009-03-10 @ 22:32:34
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Åh, jag bor i Eskilstuna och här rånas det hej vilt. Rånen har ökat markant, just Coop bredvid oss har varit mycket utsatt- en gång hade de TRE rån på en vecka!

2009-03-11 @ 09:16:39
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback