En vanlig onsdag

Jag vaknade på tok för tidigt och sov alldeles för få timmar men min rygg klarade inte att ligga längre och inte min blåsa heller för den delen! Så jag klev upp runt 9, upp på toa som en zombie. På vägen höll ja på att dratta omkull för att mitt matvrak till katt va tvungen att springa runt benen på mig för att hon var ju såååå hungrig. "Kan man få tömma blåsan först kanske kattskrälle?" Hon vet mycket väl att jag är stel som en pinne på morgonen och jag kan med nöd och näppe böja mig ner och ta upp hennes matskål, ändå ska hon prompt va precis DÄR.. jag får fösa bort henne för att inte ramla omkull. Så är det varje morgon. Tittar ut..ååh solen är på väg att göra entré, underbart! Öppnade balkongdörren för att vädra och det var inte ens kallt ute. Är våren på väg nu då månne?? Hoppas det, man blir mycket piggare och gladare då :D. Drog på mig kläder och ställde mig på crosstrainern.. flås och ännu mera flååås *s*.. men ja ger mig inte förrän hjärtat typ sitter utanför kroppen! Gick in i duschen och gick ut o gick en promenad, på vägen hem gick jag förbi second hand bara för att jag vart så nyfiken på varför det vart så mkt folk i omlopp där hela veckan. Jahaaaaaaaaaaa.. klädrea halva priset.. ATT jag inte gick dit tidigare så kanske ja hade kunnat hitta nåt snyggt o ha på mig på fredag *s*.. ne då.. jag kollade runt, hittade ett litet kastrullock för 5kr för mitt lock saknar knopp sen flera år tbx o när saker o ting kokar måste ja fort ha tag på nåt vasst o bända upp skiten innan ja har hela spisen fullt me bös *s*. Sen gick jag ner i källaren och lulla lite. Fick syn på en ensam stackars stol där. 55kr.. hm.. ja har ju faktiskt ingen stol i sovrummet så jag får lägga mina kläder på golvet. Sitsen var grå me en stor blomma på. Den var helt klart omklädd.. i fint skick. Kände på den så den inte vägde 3-5kg för det får jag ju inte bära enligt doktor ortoped. Japp, jag köpte den och nu står den där så fiiin i mitt sovrum :D

På fredag ska jag iväg till en kompis och tjöta lite o dricka lite alkoholhaltig/a drycker. Kul att det händer nåt kul :D
Näe nu ska jag sova.

Puss o hej!



Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback