Färjestad skrämmer skiten ur mig!

Helvete vad rädd jag blev nyss. Satt i lugnan ro och kollade runt lite på nätet. Gick in på Färjestads hemsida..efter 5 sekunder började musik att spelas. Jag på mobilen..nehe det var ingen som ringde, tänkte om tvn hade fått mer liv och höjt sig själv men icke den heller. Då hör jag hejaklacksvrål och insåg att det var Färjestads hemsida som skrämde skiten ur mig! Ha aldrig högtalarn på när du går in på deras hemsida är ett tips! Hjärtat bultar fortfarande i 180..puh! Ska nog gå över till nåt annat lag istället. Japp IFK Mariehamn i div 3 blir bra! Heja heja! Jag kommer och tittar när ni kommer upp i eliten! Ska brodera en matchtröja tänkte jag och i bak ska det stå "Sune, fan of Mariehamn!" Ajjemen!


IFK MARIEHAMN i mitt <3


Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback