Felpippade öron

Jag har nog världens mest felpippade öron. Jag hör inte när mobilen ringer/alarmerar när den ligger 10 cm ifrån mig men när dom sätter igång och plogar snö utanför,  DET hör jag minsann! Jodå, när jag gick och lade mig inatt så hade det minsann snöat så nu är här alldeles vitt igen. Ingen höjdare när man trodde att våren varit på väg ett par gånger men det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera att så här är det varje år och skiten måste ju ner innan det gröna kommer igång. Så här sitter man nu, vart vaken en halvtimme och kan inte somna om, jag har FÖRSÖKT! Gördeln sitter på och katten har fått mat. Min katt ja, hon är en av dom kräsnaste katter jag känner. Hon fick mat inatt och sen delade jag lite vitamintabletter i men då skulle hon minsann inte äta skiten. Nä då får hon gå hungrig då! Men imorse såg maten allt annat än aptitlig ut så jag fick snällt slänga det där och ta upp annan mat, UTAN vitaminer men det kommer jag fixa senare var så säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback