Godmorgon Sverige!

Idag har det hänt nåt mycket ovanligt. Jag vaknade 7.20, gick upp, tömde blåsan och gav katten mat, sen gick jag in och lade mig igen i hopp om att kanske somna och se på trissor, jag gjorde det! Jag sov till kl 10! Kors i taket, det har nog inte hänt sen jag låg på sjukhuset efter min blindtarmsoperation! Om jag var trött efter? Som sjutton, känner mig inte mer utvilad för det och hade så ont i ryggen att grannen 86 år på nedre botten ligger i lä med att gå dåligt. Men jag satte på mig min gördel och sen blev det mycket bättre. Den gör verkligen underverk med ryggen, jag kunde t.o.m bädda en hel säng utan att jag fick ta paus. Länge leve gördeluppfinnaren!



Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback