Irritationsmoment

Om man inte gillar en blogg eller stör sig på den, varför då fortsätta att läsa den? Det måste ju vara som att äta blodpudding fast det är det vidrigaste du vet. Jag har kollat in många bloggar som inte faller mig i smaken och då har jag heller inte besökt den igen, bara att gå till nästa och se glad ut. Det finns tusentals andra bloggar därute så det är bara att  välja och vraka! Imorgon ska jag hämta min "strypa mina 3-magargördel". Får hoppas att det gör susen för min rygg.

Godnatt!













Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Tack tack! Jag blir 34. gulp Det tar emot att ändra siffran.

Men nåja, motsatsen till att bli gammal är att dö ung. Och det vill man ju inte.

2009-03-19 @ 09:15:21
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback