Jag blir snart tokig!

Nu har jag suttit o pulat *japp det är med ett L* i flera timmar med den här förbannade bloggen och jag hittar iallafall inte vart jag ska ändra storleken på mina underrubriker i menyn eller under varje inlägg och jag vill inte att mina läsare ska vara tvungna att åka o köpa ett förstoringsglas bara för den skull! Om det finns nån därute som vet exakt vart jag ska ändra i stilmallen eller om det nu va kodmallen innan ja raderar skiten så vore det himla gulligt. Jag spyr snart på alla koder *s*. Ett annat problem som någon redan försökt förklara för mig men att man kan tro att jag e väldigt blond för ja fattar verkligen inte mer än en guldfisk med andnöd.. är att min header inte syns i Explorer men i tex Firefox. Har hört att Explorer har många buggar när det gäller att se bilder mm men jag vill ju att mina läsare med Explorer *för dom envisas ju med att ha det osäkra före det säkra tydligen* ska se min snygga header som jag förövrigt då inte har gjort själv :) sååå OM det finns nån som även kan det där så vore jag mer än tacksam över om jag kan få lite hjälp. Men medan jag väntar på ett eventuellt svar från nån gulle så kan jag ge er en länk..tjuvlyssnat.se heter den... riktigt kul och läsa vad den här personen har snappat upp lite här o var eller om det är folk som får skicka in jag vet inte men många skratt får man iallafall.




Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Åh, tack! Jag har inte sett det än, måste kika!

2009-03-08 @ 19:43:03
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: pappa B

Kul blogg. Hit kommer jag igen. Hittade dig när jag vimsade omkring ute i bloggvärlden.

Vågar inte tänka på att ändra, lägga till eller försköna. Är nog vimsig i knoppen ändå. Brukar be äldsta tösen om hjälp när det kniper. Du är välkommen att hälsa på mig med.

pappa B

2009-03-09 @ 11:03:41
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback